VERKKOKAUPPA

ITC-Solution Group Oy (Y-tunnus: 2182461-5) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 % ja maksu suoritetaan euroina.

Pidätämme oikeuden korjata hintaa tilauksen jälkeen, mikäli hinnoittelussa on tapahtunut selkeästi virhe ja hintaa voidaan pitää poikkeuksellisen alhaisena yleiseen hintatasoon nähden. (Oikeustoimilaki 32§)

Pystymme toimittamaan myös tuotteita ja komponentteja, joita ei löydy sivuiltamme. Mikäli etsimääsi tuotetta ei löydy verkkokaupastamme, niin voit olla yhteydessä myyntiimme asiakaspalvelu@itc.fi ja selvitämme tuotteen saatavuuden.

TOIMITUSEHDOT

ITC.fi-verkkokaupan tilaukset toimittaa Suomen Posti ja käytössäsi on useita eri toimitusvaihtoehtoja. Voit valita haluamasi toimitustavan sekä noutopaikan siirtyessäsi maksamaan tilausta kassalle ostoskorisi kautta.

Huomioithan, että Posti säilyttää postipaketteja VAIN viikon ajan (7 vrk) saapumisilmoituksesta!


Toimitustavat

Pikkupaketti (toimitetaan postilaatikkoon) – 4,90 €

Pieni kirjelähetys johon sopii esimerkiksi johdot tai muistitikut. Toimitetaan noin 3 arkipäivän kuluessa suoraan asiakkaan postilaatikkoon. Ei seurattavissa.

Nouto omasta Postista – 5,90 - 12,90

Posti lähettää saapumisilmoituksen tekstiviestinä, sähköpostilla ja/tai kirjeitse heti kun paketti on noudettavissa omasta postitoimipaikastasi. Posti säilyttää pakettiasi 7 päivää saapumispäivästä laskettuna.

Nouto Postin pakettiautomaatista –  4,90 - 12,90 €

Voit etsiä haluamasi pakettiautomaatin postinumeroa käyttäen. Voit valita minkä tahansa Postin pakettiautomaateista, missä päin Suomea tahansa. Saat saapumisilmoituksen ja lokeron avauskoodin tekstiviestillä heti kun paketti on noudettavissa, joten muista ehdottomasti tallentaa puhelinnumerosi asiakastietoihisi. Huomioithan, että Posti säilyttää pakettiasi pakettiautomaatissa VAIN viikon, joten muista noutaa pakettisi ajoissa. Mikäli pakettisi on niin suuri, ettei se mahdu pakettiautomaattiin, vie Posti pakettisi lähimpään postiin ja lähettää sinulle tiedon asiasta.

Nouto valitsemastasi Postista –  4,90 - 12,90 €

Valitse haluamasi Postin palvelupiste postinumerolla hakien. Näitä ovat Postin kaikki palvelupisteet, jotka sijaitsevat Postin omissa tiloissa, kioskeissa tai vähittäiskaupoissa. Saat saapumisilmoituksen paketista tekstiviestinä, sähköpostilla ja/tai kirjeitse heti kun paketti on noudettavissa.

Kotiinkuljetus –  12,90 - 19,90 €

Tilauksesi toimitetaan pääsääntöisesti tilauksen käsittelypäivästä seuraavana arkipäivänä kanssasi sovittuna ajankohtana klo 8-14 välillä. Toimitukset ovat mahdollisia vain arkisin ja lähetykset jaetaan perille klo 14 mennessä. Suurimmissa kaupungeissa jakelu voi olla mahdollinen klo 21 asti. Paketti toimitetaan oven sisäpuolelle/eteiseen.

Nouto ITC.fi myymälästä –  0 €

Tilaamasi tuotteet tulee noutaa ITC.fi myymälästä osoitteesta Tehdaskatu 10, 70620 Kuopio. Saat noutoilmoituksen tilauksestasi kun se on noudettavissa.


Toimitusaika

Kokonaistoimitusaika on yleensä 1-4 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta alkaen. Tilauksesi saapuu perille yleensä 1-2 työpäivän sisällä siitä kun olemme lähettäneet tilauksen. Kasatuissa konepaketeissa toimitusaika on yleensä hieman pidempi, riippuen silloisesta kasausjonosta. Yleensä 1 viikko tilauksesta.

Tilauksen kulkua voi seurata osoitteessa: www.posti.fi

Seurantakoodi saapuu asiakkaalle sähköpostitse, kun toimitus on lähtenyt varastoltamme.


Vaihto- ja palautusoikeus

Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Sinulla on siis oikeus perua tilauksesi, vaihtaa tuotteita korvaaviin tuotteisiin tai palauttaa tuotteita ilman erillistä syytä 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta laskien. Tuotteen vaihtaminen ja palauttaminen on sinulle maksutonta, kun toimit alla kerrottujen ohjeiden mukaisesti. Maksat siis vain tilauksen ensimmäisen postikulun tilatessa, muuten sinulle ei tule postikuluja vaihdosta tai palautuksesta. HUOM! Mikäli palautat tuotteet, niin palautamme sinulle tuotteiden hinnan, mutta emme maksamasi postikulun hintaa. Sinun tulee palauttaa tuotteet sekä palautuslomake meille täytettynä 14 päivän määräajan sisällä tilauksesi vastaanottamisesta. Muistathan, että tilauksen noutamatta jättäminen EI ole sama asia kuin tilauksen palauttaminen. Mikäli et nouda tilaustasi 7 vuorokauden sisällä sen saapumisesta ja tilaus palautetaan meille, laskutamme sinulta tuotteen toimitus- ja palautuskulut. Jos haluat vaihtaa palauttamiasi tuotteita korvaaviin tuotteisiin, toimitamme vaihtotuotteet sinulle veloituksetta. Mikäli haluat palauttamistasi tuotteista rahasi takaisin, maksamme hyvityksen tilillesi normaalisti 7-10 arkipäivän sisällä palautuksen vastaanottamisesta laskien. Huom! Emme palauta toimituskuluja.

Olet vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alenemisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Palautus on sinulle ILMAINEN, kun käytät meidän Postin tunnustamme:

Logistiikkatunnus: 619582
ITC-Solution Group Oy
Tehdaskatu 10
70620 Kuopio

Lue ja täytä palautuslomake huolellisesti ja lähetä se palautuksesi mukana meille. Tällöin palautus sujuu ongelmitta ja voimme käsitellä palautuksesi nopeasti. Muista pyytää Postin toimipisteestä kuitti palautuksestasi. Mikäli palautettu tuote katoaa matkalla, eikä kuittia ole, on vastuu lähettäjällä. Kuitti todistaa Postin vastaanottaneen pakkauksen kuljetettavaksi, jolloin vastuu siirtyy Postille.

Käytettyjä tai muunneltuja tuotteita ei voi palauttaa / vaihtaa. Pidä siis huoli, että tuotteet ovat uutta vastaavassa kunnossa. Jos tuotteissa on esimerkiksi lemmikkieläimen karvoja, emme voi hyväksyä palautusta / vaihtoa. Palauta tuotteet aina alkuperäisissä pakkauksissa, ja jos kyseessä on useamman tuotteen setti, palauta aina kaikki setin tuotteet. 

Palautusoikeus ei koske asennuspalveluita eikä tuotteita tai palveluita, joihin kuuluu erillinen palvelusopimus. Ohjelmistot ja pelit täytyy palauttaa sinetöidyssä, avaamattomassa pakkauksessaan.

Seuraavia tuotteita ei voi palauttaa tai vaihtaa, mikäli kutistekalvo tai sinetti on poistettu:

  • Tietokoneohjelmat
  • Pelit
  • Aäni- ja kuvatallenteet
  • Sinetöidyt hygieniatuotteet (esim. nappikuulokkeet).

Seuraavilla tuotteilla ei ole vaihto-/palautusoikeutta:

  • Tuotteet, jotka valmistetaan tai muunnellaan asiakkaan vaatimusten mukaisesti tai selvästi asiakkaan henkilökohtaisia tarpeita vastaavaksi (esim. asiakasta varten kasatut tietokoneet).

Asiakas hyväksyy tilaushetkellä voimassa olevat hinnat. Mikäli asiakas huomaa tilauksen vastaanottamisen jälkeen jonkin tilatun tuotteen hinnan muuttuneen (esimerkiksi alennusmyynnin vuoksi), ei asiakkaalla ole tuotteeseen palautusoikeutta ainoastaan saadakseen tuotteen halvemmalla hinnalla. HUOM! Tarkasta aina tilaamasi tuotteet (avaa myös mahdolliset pakkaukset) HETI ne vastaanotettuasi. Tällöin voit tehdä välittömästi reklamaation mahdollisista toimitusvirheistä tai hajonneista tuotteista. Kaikki palautukset tulee tehdä Postin kautta käyttäen yllä kerrottua asiakaspalautusosoitetta sekä palautuskoodia, jolloin palautus on sinulle ILMAINEN. Mikäli asiakas jättää useamman tilauksen noutamatta, pidätämme oikeuden vaatia tulevista tilauksista etukäteismaksua tai olla enää lähettämättä asiakkaalle tilauksia.

Palautuskaavakkeen voit ladata tästä.


Kauppasopimuksen toteuttaminen

Yleensä kauppasopimus päättyy meidän toimittaessamme tilauksen asiakkaalle. Jos olet antanut sähköpostiosoitteen, saat ilmoituksen tilauksen vastaanottamisesta. Hyväksymällä ja toimittamalla tilauksesi kuljetettavaksi meidän osuutemme kauppasopimuksesta on täytetty. Meillä on kuitenkin tarvittaessa oikeus päättää kauppasopimus myös muilla sopivilla tavoilla, kuten esimerkiksi perumalla tilaus ja maksamalla asiakkaan meille maksama summa takaisin.


Riita-asiat

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Kuluttajalla on mahdollisuus käyttää myös Euroopan komission ylläpitämäää verkkovälitteistä riidanratkaisufoorumia http://ec.europa.eu/odr


Vahingoittuneet lähetykset

Varmista vastaanottaessasi lähetyksen, että se on vahingoittumaton (tarvittaessa avaa paketti Postin virkailijan läsnä ollessa ja tarkasta sisältö). Älä ikinä lunasta vahingoittunutta pakettia (esim. repeytynyttä pakettia), koska näin toimimalla hyväksyt vahingoittuneiden tuotteiden vastaanottamisen! Mikäli paketti on vahingoittunut tai avattu, tee aina asiasta reklamaatio heti Postin toimipisteessä.